Friday, December 26, 2008

OC...orientation committe..

UniKL City Campus Orientation Committe intake Julai 2008

aku rembat si mira n azie nye pic kat fs...aku jumpa gamba2 yg ada aku..biasalah gamba2 aku kan comel....pompuan simpan takpe klo laki yg simpan aku pukul...tak rela i...
yg ni gambar masa jadi oc kat pantai Morib.....sepanjang aku jadi oc..ni lah committe yg paling ramai sekali....sebenarnya aku tak baper minat sgt ramai2 sgt ni..sbb bukan semua yg wat keje pun...keje pun tak banyak so nak wat keje ape...kan..kan..
yg paling aku terkilan ialah aku langsung tak dapat nak tunjuk kan potensi kerja aku langsung sbb kat Morib ni sume dah disediakan...setakat nak suruh aku datang melawa baik tak yah....aku tak cakap pun aku bagus sgt n yg lain tak bagus..cuma aku je yg rasa bosan keje yg tak mencabar ni...sory..jgn marah...displin jgn cakap la.....malas la nak kutuk..lalalalalala.


unikl msi orientation committte intake Jan 2005
(gamba aku yg ada bunga atas kepala tu...heheh)
uhuhuhuh...ni la committe yg paling power dan paling best sekali aku rasa sepanjang aku jadi oc...segalanya diuruskan oleh oc sendiri termasuklah makan peserta,alat kelengkapan,PA system,kelengkapan riadah dan segalanya yg berkenaan dgn orientasi..management campus jgn campur keje kitorang sbb depa ni suke wat serabut...bile malam je mesti gaduh dlm meeting mcm kat parlimen mcm dlm tv tuuu....gaduh untuk improvement takpe...alaa..tak kesah la mana2 pun...yg penting kite tau ape kite buat...yg aku takleh blah...ada sesetengah OC jadi oc sbb nak jadi femes n sume org kenal...wei tolooongglahh........g la masuk AF klo nak femes...tak pun g mrompak kuil batu caves tu....masuk tv nanti....klo perangai tu elok femes jugak...semak la .org mcm ni..shooh...shoooh
.


Unikl MSI Orientation Committe intake Julai 04 & intake Julai 05

aku mmg suke sgt join benda2 mcm ni...elaun tu blakang kira yg penting kepuasan...huhuhuh kat MSI je aku dah 3 kali jadi OC...sape2 yg rambut panjang sume aku yg potong...jgn marah ye kepada yg dipotong tu...kira smart ape aku potong



3 comments:

Anonymous said...

Haha..penat nak mampus smpi shoulder aku krem lepas balik dari Morib. Ko mmg...

Mmg hebat. cewah. Huhuh..

Mamat ni mmg bagus..mengular.
tapi kerja jalan gak. Korang terkejut?
Jangan jadi beruk sudah.

Aku paling senang keje ngan dia sekalipun aku tak sehebat dia.huhuh..

Come on jinggo!
Keep it up (tang disiplin) :P

prof_jenggo said...

eleh..sebenarnya...ron tu yang bagus...dah la pandai nak mampos (dean list saje)makan ape ntah..

tang keje klo tak perfect bukan ron...klo nak keje yang perfect dan teratur..cari la ron.....

ron..aku dah promote ko...hehehehe...blanje makan

prof_jenggo said...

eleh..sebenarnya...ron tu yang bagus...dah la pandai nak mampos (dean list saje)makan ape ntah..

tang keje klo tak perfect bukan ron...klo nak keje yang perfect dan teratur..cari la ron.....

ron..aku dah promote ko...hehehehe...blanje makan