Thursday, December 25, 2008

dulu dan selamanya...

lagu yg aku rasa paling best dalam semua lagu A TO Z..

aku suka sangat2 lagu ni...pergi mana2 pun aku akan main lagu ni...aku mula minat lagu ni masa aku belajar kat SEGAMAT HIGH SCHOOL...malam NOSTALGIA kat Asrama Pusat Segamat (asrama sekolah aku..) kwn2 aku wat performance kat atas pentas nyanyi lagu ni la..vocal utama Idan la...aku n kawan2 tukang rosak lagu..hahaha.

then masa orientasi kat msi tahun 2005 masa aku jadi oc aku lak yang wat unplugged...cuak??!!...mstila...tapi bila dah get feel..peh aku rasa stage tu bapak aku yg beli...to all lover..expecially pompuan..msti fly klo boy nye nyanyikan untuk dia...dan aku lak cuma nyanyi to whom yg special je...hehehe..cuma aku teringin nak wat performance kat city campus bawak lagu ni dgn Idan coz rasa mcm zaman dulu2 masa school lak...tapi idan dah abes ...so terpaksa lah aku get feel sorang2 lagi...no hal la...

ni lirik untuk korang feel lak..apek ada video aku nyanyi..dia kata nak upload kat blog dia...klo dia dah load leh la korang belek yek...

Kepada mu ku curahkan
Kepada mu ku buktikan
Segala yang ku janjikan
Dari dulu dan selamanya..

Biar musim pun berganti
Namun aku kan kembali
Kepada mu disisi
Bersama lagi hanya kau ku sayangi..

Biar hari berganti dan pergi
Kerana ku tahu kau kasihku

Kali ini ku kembali
Dalam alunan mesra sinar pagi
Ku genggam erat tangan mu
Ku bawa bersama, ke alam
Realiti dan fantasi...

4 comments:

Syafiq Habib said...

alu ingat lagu ni.waktu jadi o.c intake july '05 MSi dlu.hehe feeling beb!jom kite buat busking dkt lobby skali lpas balik intern ni.aku jadi backup vocal ko.haha

prof_jenggo said...

cantik bro...itu lah semangat yg dinanti..semangat muzikkk..yeehhh...sekali sekala layan unplugged best gak....asyik rock jek

ay_yusof said...

dear, u ingat lagu ni je ke? u xingt lagu yg u kna paksa nyanyi dgn i ms orientasi ke?

prof_jenggo said...

mstilah i ingat kita nyanyi lagu JANJI PADAMU nyanyian kumpulan exist..i sebenarnya tak hapal sangat pun lagu tu..heheheh..x sangka lak u hapal...