Friday, December 19, 2008

COACH....

aku tengah brief strategi...

SUKAN UNIKL 08 bertempat di MICET,Melaka.

Dengan penuh ikhlas,aku volunteer untuk jadi coach team gurl volleyball city campus...sbb..city campus mmg takde coach...memalukan.!!......the problem and the risk is...they all mmg tak pernah main just 2 org je yang pernah sentuh volleyball....and aku cuma ada kurang dari 1 week untuk traine diorang...bayangkan lah betapa ligat otak aku untuk susun stratergi camana nak bagi diorang leh diging dlm masa seminggu.....at last..diorang leh gak main..menang tu perkara no 2..bagi aku yang penting adalah spirit and teamwork.....kerana itu adlah langkah pertama sebelum diorang jadi pemain yang hebat 1 hari nanti....bertambah lagi anak buah aku..

tengok la tu...aku cakap pun diorang bukan nak dengar...

antara banyak2 anak buah yang aku latih...group ni la yang paling degil nak mampos..nak melawan je keje dia....tapi takpe...klo aku dapat lagi group ni aku traine sampai kurus sume diorang...tapi yang best diorang ni sume pompuan....hehehehehe...sejuk hati dan mata memandang...hehehe..aku normal guy what..!!!

7 comments:

kzklub said...

jenggo, coach??btl ke ni??haha..
slmt membimbing..hak3..

p/s:- walaupn addrss blog ko agak x bleh blah..ak ttp ingin meletak ko dlm blog list ak..heheh..

♥_ritsukaanum_♥ said...

oki..sy suda folow ini blog




wut???kalah gan msi??
wakakakak =P

Nad'Nadia said...

yuhuu!!!
ada blog gak keee???
br tau ni prof jenggo mengAKTIF blog..hehehe

tumpang lalu pakcikkk!!!!!

nazzaman said...

salam jenggo!!!!
for next sem... takkan nk jd coach je kot... hohohohoh!!!

prof_jenggo said...

ala..klo smpat aku jadi la coach..tak pun aku main balik..

ay_yusof said...

volleyball..urm..cm biasa je dgn aksi u ms kat blkg blok aspuri tu...
ehehehe...

prof_jenggo said...

wei syg..tlong ckit ye..i skang dah power tau..i dah leh terbang2 mcm batman tau...so mcm biasa la bila dah power msti nak retired kan..hehehe