Monday, December 22, 2008

NASYID...

Kumpulan E-CLASS..

22 & 23 September 2008 lalu,Pertandingan Nasyid UniKL City Campus.waktu ni aku ponteng kelas CADCAM...hahaha..kantoi dgn budak kelas aku..diorang cakap patut la aku takde kat kelas..kat stage rupenye...aku form team E-CLASS ni dgn Idan (sahidan jalil) pada hari yang sama pada hari pertandingan Nasyid.Praktis pun hari yg sm gak..dlm kul, 2-3 pg gak la.Pertandingan mula kul 2.30 ptng..smpat lagi maa..Sbenarnya Idan ngan aku satu skolah n kitorang selalu kena paksa masuk nasyid dgn senior kitorang dl klo tak kena pukul..sejak tu la suke..aku mmg minat nasyid sebenanya n suke nak masuk pertandingan cuma skang br dapat peluang..aku tak sia2kan...

sumenye hebat2..cuma mungkin nasib menyebelahi kami...kami dapat Juara..gembira dol....ada lagi...untuk solo lelaki Johan dapat kat Idan..aku lak dapat Naib Johan...tak ke namanye kitorang bolot sume tu..rezeki...hehehe...thanx kepada peminat2 yg telah menghantarkan sms untuk kami....ada berani bwat lagi la...tapi aku nak gang sape erk Idan dah abes blaja dah.....

No comments: