Wednesday, December 31, 2008

End Of The Year 2008 Yang sgt MEMALUKAN..I HATE McDONALD





Petang tadi aku g Pertama Komplex dgn Idan lepas dia blik keje...sbb dia nak beli handpon baru...mmg murah gile..(pandai cari kedai la)..sebelum tu jumpa si Burn lak ( junior sekolah aku )ape lagi borak sakan mcm tempat bapak kitorang kat tepi KFC Pertama..dia nak kawin dah bulan 3..Idan lak planning tahun depan..aku gak la terkapai2..tak nak citer..aku nak citer naper aku benci McD..

Lepas beli phone lapa lak perut..tapi tak tau nak makan ape..tu la susah bile duit tengah banyak ni....hehehe..last2 makan McD la..aku amik port paling belakang sekali tempat yang dkat dgn cermin..kira nampak la klo kete kuar masuk tu.aku dgn Idan order prosperty Burger..lepas tu gadoh tak nak amik sos..Idan soh aku,Aku lak soh dia..last2 aku nak g amik la pasal dia dah payung McD..masa nak bangun tu aku dah dapat raa something mcm BAD nak jadi..coz kaki aku mcm berat jek..tapi aku pedulik ape..kaki sangkut kat kerusi biasanya aku tarik kira ok la...

tiba2...........

kaki aku sebelah lagi sangkut jgk...aku baru bangun setengah ni..aku x gabra..sbb aku mmg cool...sume org tau aku cool...aku pikir gak caman kaki aku leh bersilang..tapi itu bukan masa yang sesuai untuk antai memikir kerana aku sudah perasan yang lantai merapati aku dgn pantas...sgt pantas...rupa2nya aku yang merapati lantai McD itu..gedegang...aku selamat sampai ke lantai McD..sungguh lembut lantai itu...terhempas nya kerusi itu seumpama terhempasnya perasaan aku ketika aku perasan banyak mata2 yang memandang bibr mereka laju memperkatakan sesuatu tentang aku..bunyinya seakan2 "macho...jatuh dgn bergaya...abg tu sgt cool.." dan mcm2 lagi...aku persetan semuanya sbb aku nak gelak dulu..aku terglak kenangkan ape yang aku buat 5 saat tadi ambil disapa oleh gelak menghina idan..aku dengan lemah longlai bangun tanpa menoleh ke belakang sbb aku tau sume mata memandang aku..

setelah aku berdiri tegak...aku ambil nafas panjang2 dan memujuk diri aku yang semua tadi hanyalah mimpi...dengan penuh yakin dan bergaya aku memusingkan badan aku 90 darjah dan menunjukkan isyarat peace khas buat penonton@atau peminat (chehhh...) yang tidak jemu2 melihat aku.Nak mlu ape lagi sbb aku mmg dah malu pun...nak je aku cakap..'org lain pun jatuh jugak..'..kenapa lah nak kena hujung tahun gak tak best untuk dikenang langsung...aku tak nak makan McD KAT SOGO LAGI...

3 comments:

Nad'Nadia said...

normal la tu kan!!
relax sudah!!
hehehehe

nazzaman said...

mula2 aku bace aku dah gelak dah....
ko mmg control macho... hahahaha!!!
aku tak kecian pun...
benda ni mmg normal... tak yah nk malu la....
nanti aku blanje ko mkn kat situ ye!!!
kahkahkah!!!

prof_jenggo said...

normal la bagi orang yang tak tau malu...aku kan sgt cool.......tapi aku sgt tnang dan bergaya..