Tuesday, December 23, 2008

HaPpY BiRtHday to U...

babah,mak..pinjam kek jap bagi nampak real sikit b'day makcik ni...hehehe

22 DEC 08 hari jadi Nadiah...dia ni anak babah n mak (family angkat aku yg superb best)kat putrajaya...tapi kesian kat dia sbb tak dapat sambut besday dia coz dia keje..hahaha..gelakkan dia..di kesempatan ini aku nak promote dia..dia solo lagi wei..mana kawan2 aku yang masih bujang..hantarkan proposal anda selewat2nya....opss...ble-ble pun bole...huhuhuh..meh aku bg tips..syarat utama..leh jadi imam...yang tak confident leh bungkus...syarat2 tambahan tak tau la..dia nampak je huhahuha...tapi trust me,dia romantik.(wah..bangganye ko..)dia ada sorang kakak yang dasyat..klo jumpe keje nak nyakat je...beware to sape yang nak mencuba...wei Hairun Nadiah...kira aku promote ko tu kira adiah besday ko la yek..hehehehe

klo diikutkan dia ni kiranya adik beradik angkat aku coz family dia family angkat aku...aku nak terangkan panjang2 pun nanti semua tak paham coz program anak angkat yang ini lah yang paling complicated system dia...dan aku ada 10 lagi adik beradik angkat masa program ni..better korang jgn tanye camana coz aku malas jawap....

ape pun semoga ko dilimpahi rahmat dan keredhaanNYA...AMIN.

P/S : Jgn marah...aku amik pic ko tak bgtau...kira kfc settle la erk..peace..

1 comment:

Nad'Nadia said...

warghh..gamabr xcunnnn....
tukar2..
terima kasih tolong pomotkan..xyah susah2 nk pomotkan diri....hahahahaha

kamsa hamnida!!!