Monday, January 30, 2012

PPOL (Pertandingan Perniagaan Online)

start dari kelmarin (Sabtu ) selama 3 minggu PPOL akan berlangsung . senang citer pertandingan perniagaan tapi kena menjual melalui online .

so dalam kebelakangan ni bnyak sgt meeting n bnyak sgt org nak meeting dengan aku , tu belum campur meeting kat MARA lagi . seyes , skang lepas aku masuk meeting mesti aku sakit kepala . Ubat dia senang , tido sekejap ok la tu . aku tak nak kena migrain . lagi pon mak aku mesti membebel kalau aku kasitau aku sakit kepala lagi .

mak dgn papa dah pencen , otak aku ligat nak bg diorang wat business ape yek kat umah . aku tak nak diorang pasif . minggu rasa mcm nak blik jap . tp mcm tak sempat jek .

jumaat sabtu ahad ni ada retreat kat cameron . bincang planning company 5 tahun akan datang , barai la otak aku . yang paling nyata mmg kurang tido , idea diperah kaw-kaw ... T.T

No comments: