Friday, May 24, 2013

Trip to langkawi part 1

Aku decide last minit dgn sharol untuk travel ke langkawi..sememangnya aku penat amat dgn kerja g terbeban.walaupun kewangan tak mengizinkan tapi aku gagahkan jugak untuk pergi. Bukan selalu dpt cuti.

Aku beli tiket online , asalnya nk amik bas international apebendantah namanya..or bas sani ekspress (yg selalu eksident dulu tu) tapi sold out sume tiket. Yg ada pon Mara liner..angkut je la. Aku nk merasa naik bas 1st class katanya . Tapi dapat merasa masa balik je la kot. Bas Mara liner ni takde la best sgt pon.biasa2 je..cuma kelendan yg cek tiket tu poyo sgt..tak mesra langsung.okeh , destinasi kami ialah kuala perlis dan bas akan bertolak pukul 11.o5..tp sampai sekarang(11.15pm) tak jalan lagi.hampeh.

Tadi dalam kul 10 sblum baik bas sempat la tngok perarakan kereta berhias sempena hari wesak..tak sesak pun hari ni mungkin sbb semalam diorang sume dah blik kg...

No comments: