Saturday, May 18, 2013

VIDEO UNCLE MENGGANAS KERANA DITIPU MANAGER senQ


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sRtwyhVUs18

VIDEO UNCLE MENGGANAS KERANA DITIPU MANAGER senQ | VIDEO UNCLE JADI HULK KERANA DITIPU senQ | LELAKI CINA MARAH DITIPU senQ |
 Seorang Uncle yang berbangsa cina dengan berani melakukan aksi gansterisme dan vandalisme di Pasaraya Elektrik senQ. Unlce yang nekad ini telah melakukan kerosakan dan kekecohan yang membuatkan semua pengunjung dan pekerja yang berada di situ tergamam dan terkejut dengan aksi ganas beliau.
Pengawal keselamatan turut menjadi tunggul kayu yang tidak mampu berbuat apa dan hanya terpaksa melihat kejadian itu dengan mata kepala mereka sendiri.
Lokasi kejadian dipercayai berlaku di senQ karamunsing. Menurut sumber, Uncle ini ditipu oleh orang dari bangsanya sendiri yang membuatkan beliau naik angin dan panas. Seperti yang kita tahu, selalunya orang cina akan support bangsanya sendiri tetapi lain pula ceritanya dengan uncle ganas ini.
Tiada niat nak mencetuskan sentimen perkauman. Ini Malaysia, Cina tipu Cina, Melayu tipu Melayu dan India tipu India, semua ada. Terpulang kepada kita bagaimana nak menjalin dan mengeratkan tali silaturrahim sesama kita.

No comments: