Thursday, November 8, 2012

NARSQO HOLIDAY

1)aku ada masuk keahlian satu agent traveling ni  . tapi aku start ragu2 . company ni kalau ikut rekod dia dah ada sejak tahun 2008 . itu pun aku tngok kat googgle . tapi website dia tak pernah update sejak tahun tu . ni website dia http://www.narsqo.com.my/holidays/news1.html . aku pon tak paham kenapa dia tak nak update website dia . macam tak serius berniaga pun ada .

2)company ni menjanjikan harga yang murah untuk travel ke mana2 . tapi setakat ni harga yang ditawarkan semuanya melampau jugak harganya . mula-mula aku daftar sebab aku nak make some profit organise some travel la sbb tu aku berani nak jadi ahli dia . bukan sikit rm7rat jugak aku abes .

3) aku ada bad feeling pasal company ni . aku akan cari info pasal company ni . aku menaip ni dengan harapan kalau ada yang lain nak join company ni better hold dulu la . sbb diorang ni mmg takde nak wat apa2 improvement pun

10 comments:

Unknown said...

Aku pun ada daftar... Dia kata boleh dapat harga matta fair , tapi bila aku call langsung tak ada dalam perkhidmatan. Macam kena tipu je... Aku bayar Dalam RM 790. Langsung tak dapat apa2..

Anonymous said...

encik..sy pn rase mcm ditipu..macam mana ye..encik bayar dekat sapa aritu

Anonymous said...

please update pal narsqo ni..sy join thn 2011 bye rm799..tp hamper!x de benefit lgsung..staff plak sombong kerek bila call..rasa tertipu sangat2. igt join, boleh la travel murah2.

Anonymous said...

Ada sesapa taw adress opis NARSQO HOLIDAY nih..?

Unknown said...

Try gegar office dia lah dekat keramat

Majidah said...

Saya pun ada join Narsqo ni thn 2012.byr rm7++ jgak la.masa dorng buat promotion tu bukan main lg.ble nk claim voucher call nombor ofis dia dh x de dlm prkhidmtn.menyesal betolll

Azim Sukiman said...

nak tanya...Saya baru bayar deposit drpd rm399...apa yg perlu sy buat yer??ok ke tdak narsqo nie??

Azim Sukiman said...

nak tanya...Saya baru bayar deposit drpd rm399...apa yg perlu sy buat yer??ok ke tdak narsqo nie??

Unknown said...

Salam...saya nak tanya narsqo ni mmemang wujud tak sbb sampai sekarang masih cuba kutip payment insuran yg saya tak pernah tgk pun polisinya..semalam staf dia ada call buat ugutan kalau tak bayar rm399 dia akan access semua account utk buat potongan rm1800..utk yg baru nk daftar lebih baik elakkan sebab menyusahkan diri kita pulak ...

Unknown said...

kalau sapa2 ada experience mcm saya tolong bgtau macam mana nk selesaikan masalah ni..tiap2 bulan telefon mcm along pulak