Tuesday, July 10, 2012

Cheese Nan yang bajet hot

Semalam kawan2 aku ajak makan,selalunya kalau diorang g makan mmg tmpat2 pelik la . Kalau aku bawak mmg kedai ayam penyet atas bukit je..hahaha. Kali ni diorang ajak g cheese nan yg katanya femes . Aku pun tak pernah try lagi.. On je la.

Lokasinye dekat dgn Pejabat MARA wilayah yg kat area2 MARA KL tu,nama kedai aku lupa tp kedai tu kedai arab rasanya dia jual pun nasik arab yg tak pedas n tak best n mahal nak mampos dengan roti NAn je..lain tadakk...budak2 ni makan dgn berselera tapi aku..sorry la aku rasa makanan arab bukan citarasa aku la + mahal sampai nak meninggal . TekAk aku yakleh accept daging masin dia dgn dal tawar dia...mula2 excited la makan mcm pizza,pastu rasa muak lak...

Yang penting ini pasti bukan menu pilihan 

No comments: