Saturday, January 10, 2009

KARNIAWAN..


KONVESYEN DAN KARNIVAL KEUSAHAWANAN SISWAPERINGKAT NASIONAL

KALI KE -6

(KARNIAWAN VI)

TARIKH : 8-10 JANUARI 2009

UNIVERSITI UTARA MALAYSIA (UUM), SINTOK, KEDAH

Perasmian disempurnakan oleh : -

YB DATO’ NOH BIN HAJI OMAR

MENTERI PEMBANGUNAN USAHAWAN DAN KOPERASI

8 JANUARI 2009 ( 8.30 MALAM )

HOTEL EXECUTIVE CENTRE (EDC UUM)

Majlis Penutup disempurnakan oleh :-

YB DATO’ SERI MOHAMED KHALED NORDIN

MENTERI PENGAJIAN TINGGI

10 JANUARI 2008

8.30 MALAM

DEWAN TAN SRI OTHMAN


aku bru balik semalam dari UUM Sintok....sbb ada KARNIAWAN ni la...aku g sana untuk bertanding Projek Usahawan Terbaik..tapi takde nasib...kalah la...tapi klo ikutkan benefit mmg projek Gerak Usahawan yang dijalankan kat UniKL ari tu mmg bagi benefit kat semua orang..aku pun tak tau ape kriteria yang dia nak untuk menang...aku mengaku mmg gelabah beb masa present..yela,mana pernah aku g present peringkat national...kat sana semua IPTA kat malaysia ada dan yang spesial(bahasa indon..) ada Universiti dari Acheh(nasib baik takde Tsunami...hehehe) dgn satu lagi univesiti dari indon entah ape nama ntah....

tpi awek2 mmg ramai...rambang mata aku...bile main mata lak balas balik yang tak tahan tu...selang 10 meter mesti ada awek..peh....duniaaaaa....

aku extend praktikal aku seminggu...esok (isnin) nak mendaftar..aku bertolak g ke Melaka jap lagi.....mungkin aku akan jarang ada kat blog ni...ape2 pun bile aku ada masa aku akan menaip di tinta digital ni...

4 comments:

Anonymous said...

aku peserta dr upm..syabas dan tahniah kat korg aku ucapkan..tp sori coz x smpt nk tgk korg present..nway,kriteria yg dorg pilih tu mgkn dr segi kekreatifan dlm bisnes yg dijlnkan..tu yg hasil perbincangan ktorg r..nway,sgt hepi dpt jmpa ngan korg sume..mem aku de bli air yg korg jual aritu..skrg nk tgk kesan dia plak..korg kata mnum bnde tu akn jd sehat dll..

Anonymous said...

laju update blog..hihihi

aku dr utem..
sape nk beli t-shirt cap ayam??
cepat2x

aunieZ said...

wah ade 2 u bbeza bg komen da kat cni..aha..cpt nye updet blog bgus2
tgu saye updet blog jugk
thniah kat unikl mng jugak
udm x mng pape pon huhu
best sgt jumpe kwn2 bru kat karniawan kali ni
cuci mata je la tgk awek ye hoho

Anonymous said...

salam...wah ramai g karniawan kat cini...heh...dari UIA ktorang sampaikan salam..masa depan kalo ada business ke program...contact2 lah...
syafiq ,
secretary EC
altavista87@gmail.com